Pentru multe întreprinderi din domeniul turismului, călătoriile corporative joacă un rol semnificativ. Deși situația globală începe să se normalizeze treptat ca urmare a măsurilor luate pentru combaterea virusului, dezvoltarea de vaccinuri etc., totuși turismul rămâne grav afectat de această criză.
La fel ca toate celelalte tipuri de călătorii, călătoriile de afaceri sunt reduse la minimum, iar companiile regândesc cheltuielile de călătorie. În majoritatea cazurilor, călătoriile de primă clasă pentru o întâlnire sau conferință de 2 ore pot fi anulate, deoarece multe dintre ele sunt înlocuite de întâlniri video online. Cu toate acestea, există întâlniri de afaceri în care contactul personal este crucial.
Prin urmare, deși într-un ritm mai lent, există călătorii de afaceri în timpul Covid-19. În acest articol vă vom oferi câteva idei despre cum să vizați și să atrageți cu succes călătorii de afaceri.
Standarde ridicate de igienă și siguranță
Angajații din companiile de gestionare a călătoriilor se concentrează deja pe generarea de protocoale de siguranță pentru angajații care călătoresc. Sănătatea angajaților lor devine deja un accent major. Acesta este motivul pentru care apartamentele de închiriat se remarcă acum în fața hotelurilor ocupate. Acestea oferă mai multă confidențialitate și contactul cu alte persoane este redus la minimum.
Gazdele trebuie să se asigure că curățenia apartamentului este impecabilă și să stabilească standarde și reguli înalte pentru curățenie. De asemenea, este important să vă informați oaspeții despre acest lucru.
Contactați oaspeții care au vizitat deja apartamentele noastre
În plus față de a sublinia siguranța sănătății proprietății dvs., luați în considerare modalități de a vă conecta cu călătorii de afaceri care au stat anterior în apartamentul dvs. Este bine să păstrați legătura cu companiile care vă folosesc adesea apartamentele pentru călătoriile angajaților lor. În trecut, este posibil să nu fi fost atât de necesar, deoarece companiile vă contactau activ pentru a căuta cazare. Dar într-o situație de pandemie, lucrurile stau diferit și noi, gazdele, trebuie să fim proactivi.
Beneficii aditionale
O altă idee bună este să oferiți beneficii suplimentare acestor oaspeți. Oferiți-le un cod de reducere pentru viitoarele rezervări, oferiți apartamentului o sticlă de vin sau alt compliment, lumânări parfumate sau produse cosmetice frumoase în baie. Fiecare mic detaliu face diferenta. Fiți creativi și faceți clienții fideli să se simtă apreciați!
Este important ca apartamentul să fie proiectat și mobilat astfel încât să fie potrivit pentru călătorii de afaceri.
Pentru a viza cu succes călătorii de afaceri, trebuie să subliniați aceste facilități și în lista apartamentului. Arătați clar în fotografiile dvs. ce facilități aveți, menționați conexiunea la internet și televizorul, respectiv alte facilități precum Netflix, HBO Go etc.
Evenimente viitoare și locație bună
Deși evenimentele nu au revenit încă în ritm alert, începeți să cercetați care dintre ele sunt încă programate pentru 2021 în orașele în care aveți proprietăți. Mai ales dacă se află în imediata apropiere sau există un transport convenabil la proprietatea dumneavoastră.
Verificați care au fost participanții anteriori la acest eveniment, contactați echipele lor de resurse umane și prezentați-le posibilitatea de a rămâne în proprietatea dvs. Astfel, chiar dacă evenimentul este anulat la o dată ulterioară, aceștia vă vor cunoaște și vor ține cont atunci când cauta o proprietate.
La Flat Manager, oferim cazare angajaților partenerilor noștri de încredere, asigurându-ne întotdeauna că este de foarte bună calitate și că se simt complet confortabil în timpul călătoriei lor de afaceri. Dacă aveți nevoie de cazare pentru angajații dvs., nu ezitați să ne contactați!